Book din lejebil nu

Hos One2move er det nemt og hurtigt at booke billige lejebiler

One2move Kundeservice FAQ

Hos One2move ønsker vi, at vores kunder er glade og tilfredse. Derfor hører vi gerne fra dig, hvis du har spørgsmål til vores biludlejning, eller problemer med at booke. Du er altid velkommen til at kontakte os på mail, telefon eller chat. Vi er her for at hjælpe dig. 

FAQ

Inden du ringer til vores kundeservice, kan du her se vores oftest stillede spørgsmål. Måske kan de hjælpe dig på vej:

Alle afdelinger hos One2move er selvstændige. Derfor skal alle biler og trailere altid afleveres, hvor de afhentes.
Alle vores biler kan køres med et kategori B kørekort, dette gælder også flyttebiler med lift. Kun nogle af vores autotransportere kræver stort kørekort. Hvis du er i tvivl omkring hvorvidt den pågældende autotransporter kan køres med almindeligt kørekort, kan du kontakte kundeservice på 70208804.
Som udgangspunkt er der ikke nogen aldersbegrænsning eller noget krav for hvor lang tid, du skal have haft kørekort, før du må leje en bil hos One2move. Der er dog nogle enkelte tilfælde, hvor der er aldersbegrænsninger. Dette er oftest ved luksusbiler, og det fremgår på hjemmesiden under bilens information, hvis det er tilfældet.
Depositum afhænger af din alder og betalingstype. Hvis du betaler med kreditkort, så tager vi ikke et depositum. Derfor anbefaler vi, at du betaler med kreditkort ved din booking. Hvis du betaler med et debetkort, kan du blive opkrævet et depositum alt efter din alder. Du kan læse mere om depositum her. 
Ved afbestilling med afbestillingstryghed
Har du tilkøbt afbestillingstryghed er det muligt at afbestille bilen op til 1 time før afhentningstidspunktet, og kun betale 25% af lejeprisen samt afbestillingstryghedsgebyret. Hvis afbestillingen sker indenfor 24 timer før afhentningstidspunktet, skal du fremvise en lovlig grund, fx lægeerklæring og udfylde sygeformularen som kan fremsendes via vores kundeservice.
Ved afbestilling uden afbestillingstryghed
Har du ikke tilkøbt en afbestillingstryghed ved booking, og afbestillingen sker indenfor 7 døgn før afhentningstidspunktet, har One2move ret til at opkræve den totale lejepris.Sker afbestillingen før 7 døgn inden afhentning, skal du kun betale 25% af lejeprisen. Ved spørgsmål eller afbestilling bedes du kontakte os på tlf. 70 20 88 09.
Priserne afhænger af, hvilken bil du vælger, og hvor mange kilometer du skal bruge. Der er to måder, man kan betale kilometer på. Enten ved at forudbestille kilometerne med mængderabat (pr. 100 km) eller ved at betale en standardpris, som er bestemt ud fra bilens type og størrelse. Vi tilbyder desværre ikke fri kilometer. Ved udlejning af en bil fra One2move er brændstof ikke inkluderet i lejen. Priserne kan ses her.
Man kan ikke ændre i selve lejeperioden. Den foregår som udgangspunkt fra morgenstund til morgenstund, men tidspunkterne varierer fra afdeling til afdeling. Det er dog muligt at afhente bilen indenfor afdelingens åbningstider, og hvis afdelingen har en nøgleboks, kan man også aflevere uden for åbningstiderne. Dette skal dog stadig være inden for lejeperioden.
Der er kasko- og ansvarsforsikring med i prisen - der er dog stadig en selvrisiko. Denne kan nedskrives ved køb af selvrisikoforsikring. Prisen kan variere fra afdeling til afdeling. Du kan læse vores forsikringsbetingelser her.
Ved kørsel i udlandet skal man betale et ekstra gebyr for at forsikringen er gyldig uden for landets grænser. Prisen kan variere fra afdeling til afdeling. Denne kan tilkøbes under bookingprocessen.
De oplysninger der bliver indtastet i bookingprocessen er også de oplysninger, som kommer til at stå på kontrakten, når du booker en bil hos One2move. Derfor skal oplysningerne ved booking af bilen være chaufførens og evt. ekstra chauførrer.
Målene på bilen kan findes, hvis du klikker på “Yderligere info” når du kigger på bilen. Hvis målene ikke er oplyst her, kan du kontakte kundeservice på 70208804.
Vi ønsker at give dig som kunde en sikkerhed, derfor er alle biler hos One2move med vejhjælp. Nummeret til vejhjælp fremgår i toppen af lejekontrakten, som du får udleveret ved afhentning af bilen.
Hos One2move kan man desværre ikke betale med kontanter. Men vi tager både imod debet- og kreditkort.
Ved udlejning af en bil fra One2move er brændstof ikke inkluderet i lejen. Bilen skal afleveres tilbage med samme niveau brændstof, som da den blev afhentet. 
Ja, du kan altid få registreret én eller flere 'ekstra chauffører' efter de samme lejebetingelser, som dem du selv lejer bilen efter. Her skal lejeren af bilen kunne fremvise kørekort af ekstra chauffører ved afhentning af bilen.
Det er vigtigt, at bilen bliver afleveret i samme stand som den afhentes. Det betyder, at den skal rengøres inden aflevering, hvis den er blevet beskidt under lejeperioden, ellers kan du blive opkrævet et rengøringsgebyr.
Ved erhvervskøretøjer kræver mange genbrugspladser et gebyr for at lade dem aflevere affald. Hvis du oplyser, at du kører i en udlejningsbil, kan du undgå dette gebyr, men glemmer du at informere personalet om dette, vil du få tilsendt en gebyropkrævning.
Det er ikke tilladt at ryge eller have dyr med i bilen medmindre at afdelingen accepterer dette. Derfor er det vigtigt at få accept fra afdelingen, ellers kan du blive opkrævet et gebyr.

Når du lejer en bil hos One2move skal du medbringe kørekort, betalingskort og sygesikringsbevis.

Den oplyste pris på hjemmesiden inkluderer billejen, det ønskede antal kilometer, skade-  og tyveriforsikring samt moms. Der er dog flere ting, der kan ændre prisen som f.eks. ekstra kilometer, ekstra forsikringer samt tilbehør.
Da One2move er franchise baseret vil du opleve, at prisen kan variere en smule fra afdeling til afdeling. Dette kan både gælde på lejepris og forsikringer. Når du booker bilen, er du dog altid sikret den pris, du har fået oplyst, når du bookede bilen. 
Når du lejer en bil hos One2move, er du ansvarlig for alle eventuelle parkerings- og fartbøder under dit lejemål. Hvis du ikke selv betaler bøden, vil vi hos One2move opkræve pengene for bøden samt et administrationsgebyr for håndteringen af bøden.
Hvis du har booket bilen og har spørgsmål til lejen, eller ønsker at lave ændringer på din booking, skal du kontakte kundeservice på 70208804. Dette gælder også, hvis du ønsker at forlænge din leje.
Når du lejer hos One2move, skal du selvfølgelig have et gyldigt kørekort. Hvis du lige har fået et kørekort og derfor kun har et midlertidigt kørekort, kan du desværre ikke leje hos One2move. Hvis du har et kørekort fra et ikke EU-land, skal du fremvise dit internationale kørekort.
Coop: Ved brug af et Coop-medlemskort vil man modtage 10% af dagsprisen, som en bonus på sit Coop-medlemskort. Bonussen overføres ved næste månedsskifte efter bookingen er slut. 
Club Matas: Ved brug af Club Matas-medlemskort vil man modtage 10% rabat på dagsprisen. Du kan indtaste kortnummeret under booking af bilen for at modtage rabatten.

 

Vores kundeservice sidder klar ved telefonen:

 Mandag til fredag  08:00 til 18:00
 Lørdag og søndag*  08:00 til 13:00

*inkl. helligdage + Grundlovsdag

Herunder finder du vores oplysninger, som vi kan kontaktes på.
Vi sammensætter gerne tilbud der dækker netop dine behov, både til private og til erhverv.
Tøv aldrig med at ringe eller skrive hvis du har spørgsmål, forespørgsler eller ris og ros.

Kundservice kan kontaktes på:

Telefon: 70 208 804
Mail: info@one2move.dk

Virksomhedsadresse:

One2move DK Aps
Godthåbsvej 27, 1.sal
8660 Skanderborg
Cvr: 36441739