One2move Kundeservice FAQ
Hos One2move ønsker vi, at vores kunder er glade og tilfredse. Derfor hører vi gerne fra dig, hvis du har spørgsmål til vores biludlejning, eller problemer med at booke. Du er altid velkommen til at kontakte os på mail, telefon eller chat. Vi er her for at hjælpe dig.
FAQ
Inden du ringer til vores kundeservice, kan du her se vores oftest stillede spørgsmål. Måske kan de hjælpe dig på vej:
Ved afbestilling med afbestillingstryghed
Har du tilkøbt afbestillingstryghed er det muligt at afbestille bilen op til 1 time før afhentningstidspunktet, og kun betale 25% af lejeprisen samt afbestillingstryghedsgebyret. Hvis afbestillingen sker indenfor 24 timer før afhentningstidspunktet, skal du fremvise en lovlig grund, fx lægeerklæring og udfylde sygeformularen som kan fremsendes via vores kundeservice.Ved afbestilling uden afbestillingstryghed
Har du ikke tilkøbt en afbestillingstryghed ved booking, og afbestillingen sker indenfor 7 døgn før afhentningstidspunktet, har One2move ret til at opkræve den totale lejepris.Sker afbestillingen før 7 døgn inden afhentning, skal du kun betale 25% af lejeprisen. Ved spørgsmål eller afbestilling bedes du kontakte os på tlf. 70 20 88 04.Når du lejer en bil hos One2move skal du medbringe kørekort, betalingskort og sygesikringsbevis.
Vores kundeservice sidder klar ved telefonen:
Mandag til fredag | 09:00 til 16:00 |
Lørdag og søndag* | 09:00 til 12:00 |
*inkl. 24/12 + 31/12 + helligdage
1 Januar Lukket.
Herunder finder du vores oplysninger, som vi kan kontaktes på.
Vi sammensætter gerne tilbud der dækker netop dine behov, både til private og til erhverv.
Tøv aldrig med at ringe eller skrive hvis du har spørgsmål, forespørgsler eller ris og ros.
Kundeservice kan kontaktes på:
Telefon: 70 208 804
Mail: [email protected]
Virksomhedsadresse:
One2move DK ApS
Silkeborgvej 136
8700 Horsens
CVR: 36441739